מנסים לשבור את שיא המסלול שלכם? כנסו ונסו

כל רץ מכיר את ההרגשה – הרצון הבלתי נדלה לשפר  פעם אחר פעם את תוצאות הריצה, להיות טוב יותר, מהיר יותר ובעיקר – לנצח!
כאשר רץ מצליח לשפר את תוצאתו אין מאושר ממנו וכשיש קיבעון זה מתסכל!

ספורטאים בכלל וספורטאי סיבולת בפרט סובלים לעתים מעייפות, אנרגיה נמוכה ותשישות. הם מחפשים כל הזמן דרכים חדשות ומגוונות לשפר את הכושר, את הסיבולת שלהם ובעיקר להיות טובים יותר מפעם לפעם.

מסתבר שיש דרך חדשנית וטבעית לחלוטין להתגבר על התופעות הללו על ידי שימוש בספירולינה - אצה מיקרוסקופית שגדלה בטבע באגמים ובנהרות של מים מתוקים.

הספירולינה נחשבת למזון המכיל את כל רכיבי התזונה הדרושים בנוסף לערך תזונתי גבוה במיוחד.

כיצד יכולה הספירולינה להעלות את רמת האנרגיה?

הספירולינה, בין שלל מרכיביה, מכילה כמויות גדולות (יותר מאשר בתרד או בכבד) של ברזל איכותי ולכן היא מעלה את רמת ההמוגלובין ומגבירה את היווצרות כדוריות הדם האדומות. הספירולינה מעלה את איכות ספיגת הויטמינים, מאיצה את חילוף החומרים וכתוצאה מכך משפרת את תפקוד מערכת העיכול כך שתחושת העייפות מתחלפת בתחושה של אנרגיה גבוהה.

צריכת יומיומית של ספירולינה משפרת באופן משמעותי את רמת האנרגיה בגוף עבור ספורטאים בכלל ורצים בפרט ומסייעת להם לחוש נמרצים ורעננים יותר כבר בשעות הבוקר ולמשך היום כולו.

ג'ניפר קאנת, רצה ובלוגרית ידועה, מספרת על השינוי שקרה לה בעקבות השימוש בספירולינה:

"ב-9 מתוך 11 מקרים שבהם צרכתי ספירולינה לפני ריצות האימון, קצב הריצה שלי היה מהיר יותר ב-30 שניות. הריצות הארוכות למרחקים ארוכים השתפרו ב- 10 שניות!!! "

רוצים לקבל עוד מידע על הספירולינה ועל יתרונותיה? מוזמנים להיכנס ל-GOOD SPIRULINA ולקבל תשובה על כל שאלה.