דיאטה עם ספירולינה

דיאטה עם ספירולינה מזינה את הגוף, מגבירה את תחושת השובע, מנקה רעלים, תורמת לתפקוד המעיים ומאיצה את חילוף החומרים. כך מסייעת ספירולינה לדיאטה מבוקרת ולהרזיה נכונה תוך שמירה על הבריאות. אצה כחולה-ירוקה בעלת רכיבים תזונתיים עשירים – ספירולינה היא תוסף תזונה מצוין וטבעי לכל המבקשים להפחית את אחוזי השומן בגוף ולהוריד במשקל – באופן מאוזן ומבוקר. בנוסף לתרומתה הרבה לתהליך של הרזיה נכונה, ספירולינה שומרת על בריאות וחיוניות הגוף במהלך הדיאטה.

ספירולינה תזונה לספורטאים_h2היתרונות של ספירולינת להפחתת משקל:

● ספירולינה היא בעלת ערך קלורי נמוך מאוד – כ-4 קלוריות בלבד לגרם אחד של ספירולינה.

● ספירולינה משפרת את תפקוד מערכת העיכול באמצעות הגדלה של אוכלוסיית החיידקים הטובים ואיזון של פלורת המעיים. תפקוד תקין של המעיים מסייע לא רק בהפחתת משקל, אלא גם במניעה של תופעות כמו תסמונת מעי רגיז, עצירות, שלשול ואף דלקות שעלולות להתפתח למחלות שונות.

● ספירולינה תורמת לתחושת שובע ובכך מפחיתה את צריכת המזון ומאפשרת לקיים ארוחות מסודרות במהלך היום, ללא "נשנושים" מיותרים בין הארוחות.

● ספירולינה מאזנת את חומציות הדם.

● ספירולינה מאיצה את חילוף החומרים (המרצת מטבוליזם) ומסייעת בכך לשריפת שומנים ולשמירה על משקל גוף תקין ומאוזן.

● ספירולינה שומרת על הגוף במהלך דיאטה, בזכות השילוב הנדיר של חלבון מלא, שפע של ויטמינים ומינרלים, שמונה חומצות אמינו חיוניות ונוגדי חמצון רבי-עוצמה. רכיבים אלה פועלים יחד להפחתת תופעות שעלולות לעתים להיווצר במהלך דיאטה, כגון עייפות, חולשה, כאבי ראש, שינוי במצב בריאות השיער, שינוי במצב בריאות העור, כאבי ראש ושינויים מהירים ולא רצויים במצב הרוח. צריכת ספירולינה יום יום מאפשרת לגוף לספוג את מלוא העושר הטבעי של ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות.

● ספירולינה מפחיתה את הרצון והחשק לצרוך ממתקים וחטיפים, שהם בעלי ערך קלורי גבוה ומעלים את אחוזי השומן בגוף. בכך תורמת ספירולינה – בעיקר בזכות חומצת האמינו החיונית פנילאלנין המצויה בה – להפחתת תאבון מופרז לסוכרים או לפחמימות ריקות.

● ספירולינה מנקה את הגוף מרעלים שונים, ובכך היא מפחיתה את העומס על מערכת החיסון ומאפשרת לגוף לשמור על רמה תקינה של חילוף חומרים.

השורה התחתונה: ספירולינה היא מזון-על (Superfood) עשיר לגוף, המספק שילוב אופטימאלי של תזונה טבעית, איכותית ומזינה, הגברת תחושת השובע, הפחתת צריכת מוצרי מזון שאינם מכילים ערכים תזונתיים ("מזונות ריקים") ושמירה על הבריאות.

שימו לב: ספירולינה הינה תוסף חיוני ומועיל. יחד עם זאת, צריכת ספירולינה אינה תחליף לתזונה סדירה, בדיקות תקופתיות סדירות, היוועצות סדירה ברופאים ו/ או נטילת תרופות ותוספים לפי הוראת הרופא המטפל.

עינת סולטן

מאמנת כושר

ומדריכה לאורח חיים בריא

לכל הכתבות של: עינת סולטן

לדף הפייסבוק: עינת סולטן

השארת תגובה