החופש הגדול אוטוטו נגמר ותקופת החגים לפנינו וכמו כולם בטוחה שגם אתם הייתם בחופשה בארץ או בחול או אולי מתכננים חופשה בקרוב.

אז איך שומרים על הכושר הגופני ?

איך ממשיכים בשיגרת האימונים בחופשות ובנסיעות ?

תחילה אומר אל תדאגו משינוי שיגרה.
בחופשה מותר לנוח אבל כן כדאי לשמור על חופשה  פעילה.

ואלו החוקים:

1. לכו למקומות רבים ככל האפשר.

2. שחו בים או בבריכה – כ -20 הקפות אם אפשר.

3. רוצו / לכו במשך 30 דקות בחוץ או בחדר הכושר של המלון.

4. בצעו כפיפות בטן בשכיבה על החוף או בברכה.

5. תכננו את המסלולים שלכם בצורה בה תיהיו במקסימום פעילות.

6. המנעו ככל שניתן מהשכרת רכב או שימוש בתחבורה ציבורית אלא אם ממש אין ברירה ומדובר במרחקים עצומים.

7. חפשו אטרקצייה פעילה במיוחד כזו שלא תיכננתם לעשות ואתגרו את עצמכם עם אותה פעילות.
לדוגמה- באחד מהטיסות שלי לניו יורק החלטנו ללכת למוזיאון הילדים דאגתי להשתתף בכל פעילות במוזיאון ולעלות כמה פעמים בכל קומות הבניין, בילינו בפארק טרמפולינות יחד וכו…

8. צמצמו את מספר הארוחות והשקיעו אנרגיה בפעילות כך שמיטב תשומת הלב לא יהיה על אוכל.

9. צאו לפעילות ספורטיבית אחת באזור שבו תיהיו ואמצו את השיטה לאותה תקופה.
לדוגמה: בקוסטה ריקה באחת מהחופשות שלי אימצתי יוגה ושיעורי גלישה.

10. קחו איתכם דילגית ומידי פעם קפצו.
הדילגית תתן לך את פתרון חדר הכושר הנייד הכי טוב שיש.
מחזקת את סיבול  הלב, ידיים,רגליים ישבן וידיים והכי חשוב זה לא דורש מקום

עינת-סולטן---אימון-בחופשלסיכום
בתכנון מוקדם ובשבועיים שלפני הנסיעה תוכלו לעלות את עצימות האימונים לעצימות גבוה עד גבוה מאד "ולהשתמש" בתקופת החופש / נסיעה כתקופת פגרה/ מנוחה.

חופשה מהנה

זכרו שגם התאוששות תורמת לגופנו. במיוחד ספורטאים ומתאמנים ששיגרת האימונים שלהם אינטנסיבית.
נוחו ותצברו כוחות .

עינת סולטן – מאמנת כושר

לכל הכתבות של: עינת סולטן

https://m.facebook.com/einatsultanfitness/?locale2=he_IL